Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizüstü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı edinmek karınin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ayrıntılı açıklamalarını horda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müstamel ve en hayır bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu değinti noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri kellearı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine bağlantılar ve yol özetler ya da iş özetleri için bilgelik karınerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek namına açılmasını ve okunmasını tedariklemek karınin eder çıkarmak kritik ögönen taşır. Kişiye özel karınerik ve ilgi çekici teklifler iştirakı çoğaltmak konusunda çok medarımaişete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve ilgi çekici olmalıdır. Bununla bile çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir denge inşa etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en hızlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. âlem ve istikşaf karınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın çalım kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin yıllardır zaviye taşı konumunda. Videoteyp pay etmek, hapishaneğinizi henüz çokça insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü yan sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment teşvik edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilgi çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, belirli bir hedef kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Feysbuk hala dünyanın en balaban içtimai medya platformudur. Twitter B2B azrailları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile bandajlantı inşa etmek karınin harika bir iz. Her içtimai medya platformu farklı karınerik türlerine malik olsa da tümü enikonu videoteyp/levha odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden nasıl lağvetmek istediğinizi her dönem ayn önünde bulundurun ve buna göre organizasyon örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayır şekilde istifade etmek karınin sayısal pazarlama taktiklerini geceli gündüzlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz çokça canlı kullanıcıya malik. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde gücük düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Yalnız içtimai medyada olduğu kabilinden mesajlar gücük ve öz olursa içli hale hasılat. Pazarlama ekipleri, ancak dimdik karınaziz gücük düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilgi çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, hapishaneğiniz hedef kitlenizin ammaç ve ilgi sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme karınin eder sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kez kartları kabilinden karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm karıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylelikle, taharri neticelerinda henüz faik sıralarda ve henüz pıtrak görülür, hapishaneğinize yoğunluk peşışı sağlamlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna bağlıdır. Web hapishaneğinizde hayır araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz çokça sözcükten oluşan ifadeler) kullanıvermek SEO’nuzu henüz hayır hale getirir, yoğunluk ve devirtürme konusunda henüz faik sonuçlar sağlamlar. Etkili itibarlı üçüncü yan sayfalardan örgensel bağlantılar koparmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlantıya mevrut her tıklama karınin ödeme örgülır. Arama motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik sıkıntısızışlarında sahnelenir. Arama motoru pazarlama (SEM), balaban etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve bandajlantı göstermesi karınin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çaldatmaışmasıyla tanıtabilir. Hatta web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tartıını (henüz çokça tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.