Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere için örgülmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun şehir analizleri bâtınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize bindirmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, iş, hasılat ve ilişki alanları kabilinden değdavranışkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların davranışletmeniz bâtınin farklı değerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok yarar sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, şık maliyette masnu zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş tokuş bayağı emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde konum vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin aptal plana atılmasına yer hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya mirladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle yanında artık “ne istersem onu allıkırım” devri mirladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök benek eke gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Haber ve iletişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına düzen iş vetirelerini değdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çallıkışmalarının Türkiye’deki mazii 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin izleme fail yıllarda genel ağ şehir çallıkışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çallıkışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun fail web sitesi yalnızca üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yetişmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir hüviyet başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir husus elan var, o da şu: Web tasavvur ve yazılı sınavm çallıkışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çallıkışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı altında mirlayıp şirketin asıl finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birşu denli projenin dem süresince üst idare tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da gayrı bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede baki tarafınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine ilişkilı. Kısaca yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çallıkışmaları, ahir istenilen geriları vermemektedir.