Ananevi olarak demografik bilgilere göre yapılmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun şehir analizleri bâtınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize beslemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, ekol, gelir ve alaka alanları gibi değişkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların işletmeniz bâtınin farklı değerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüksek etkinliği, mütenasip maliyette suni zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş tokuş sahi emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde zemin meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına yer hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değişti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle birlikte imdi “ne istersem onu allıkırım” dönemi kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç esas puan muhteşem rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Bilgelik ve bildirişim teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına sağlam iş süreçlerini değiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün başüstüne.